Atunci când mă pregătesc să ies la cumpărături, totul e o provocare. În primul rând, am un sticker lipit pe frigider care spune să nu-mi uit sacoșa. Pentru că acum ceva timp am renunțat la sacoșele din magazin, chiar dacă se prezintă ele eco-friendly, și le-am adoptat pe cele din material, pentru că rezistă mai mult și pentru că astfel reușesc să fac haz de necaz cu angajații magazinului. Apoi, evident, nu uit să iau banii și…masca.
Așa cum eu sunt o conservatoare într-ale pungilor, îmi place să știu că orice magazin în care calc procedează la fel, folosint SmartCash RMS, un software pur românesc, care poate fi folosit atât online cât și offline de managementul oricărui magazin, supermaket, hypermarket and so on.
Cumpărăturile mi le fac, de obicei, la cel mai apropiat market de mine, care face parte dintr-o rețea de magazine și care, pentru propriile mele nevoi, este destul de bine aprovizionat. Bineînțeles, sunt și zile în care mi-e poftă de cartofi dulci și nu-i găsesc pe raft, însă aici e vina sezonului și nu al angajaților magazinului.
Sunt foarte multe aspecte pe care le-aș îmbunătăți într-un magazin, mai ales în această perioadă, însă acestea nu țin neapărat de administrarea magazinului, ci și de clienții care îi calcă pragul. Sinceră să fiu, nu m-ar deranja să văd la unele case de marcat o folie de protecție pusă peste tastele POS-ului, care să se poată dezinfecta ușor după fiecare client. Prin locurile în care merg eu, nu întâlnesc un astfel de detaliu, important pentru mine de altfel, mai ales pentru că se încurajează plata cu cardul.
Însă sunt momente în care merg să-mi fac cumpărăturile într-un depozit, atunci când am cantități mai mari de luat, deci găsesc totul la un preț mai avantajos și, totodată, pentru faptul că se folosește un software cash & carry lucrurile se mișcă rapid, factura o primesc imediat, iar tranzacția e una sigură tot cu POS-ul. Astfel de aprovizionări fac de obicei atunci când mă reîntorc la facultate, prefer să am în casă un bax de apă, cel puțin, câteva pungi de făină ( nu, nu pe toate din magazin, jur că nu eu am golit rafturile în pandemie 😀 ), praf de copt, lucruri care sunt mai avantajoase să le iei mai multe, dintr-un depozit.
Nu pot nega faptul că în anumite spații comerciale îmi doresc și angajați care să aibă puțin mai mult zâmbetul pe buze. Chiar și acum, când jumătate din față ne este acoperită de mască, ridurile de expresie din jurul ochilor tot rămân vizibile și ne putem da seama ușor dacă omul de la casă, ori cel care aprovizionează un raft are o zi bună sau nu. Ăsta e tot un job de relații cu publicul important.
Hai să zâmbim mai des!
Acest articol a fost scris pentru proba cu numărul 8 din cadrul competiției SuperBlog!
[…] Meseria de cumpărător – ca o joacă […]